Продавець АвтоТриплекс розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
33 відгуків
+380 (67) 483-87-40
+380 (94) 950-41-05
Автостекла на все модели.
Кошик

5 способів змусити кондиціонер краще працювати в спеку

5 способів змусити кондиціонер краще працювати в спеку

На вулиці плюс тридцять, у салоні авто, припаркованого біля тротуару, - ще більше. Ви падаєте в крісло, першим рухом запускаєте мотор, другим – включаєте кондиціонер. Що потрібно зробити, щоб охолодити салон максимально швидко і при цьому заощадити паливо?

Здавалося б, що в цьому складного? Поставив крутилку на максимальний холод або встановив необхідну температуру... Все! Сиди і чекай, коли пекельну спеку в салоні змінить приємний холодок. Насправді, управління кондиціонером в машині – справжня наука, опанувати яку може кожен.

1. Не чекайте, коли повітря в салоні опуститься до комфортної температури

Взимку багато чекають, коли прогріється салон, перш ніж починати рух. Це правильно. Вони ж думають, що влітку треба робити так само – дочекатися, коли температура в салоні знизиться до комфортною, і тільки після цього вирушати у справах. Так можна, але краще цього не робити. Чим швидше крутиться двигун, тим ефективніше працює кондиціонер в машині. Не витрачайте свій час і паливо на роботу мотора на холостих обертах. Їдьте, куди хотіли. В дорозі салон охолоне швидше.

Якщо всередині автомобіля нестерпно жарко, на початку шляху (автомобіль рухається) увімкніть на максимум вентилятор охолодження салону і опустіть задні скла на 10-20 секунд. Гаряче повітря випарується з салону. При цьому передні вікна відкривати не треба. У цьому випадку гаряче повітря буде йти лише з передньої частини салону.

В принципі, завжди можна поекспериментувати. Спочатку спробуйте відкрити всі вікна, потім закрити передні, але залишити відкритими задні (повністю або, наприклад, наполовину). Складіть найбільш оптимальний для себе і свого авто алгоритм і користуйтеся ним надалі. Після того, як спека пішла, закрийте вікна. В іншому випадку, кондиціонер буде працювати вхолосту.

2. Встановіть температуру на мінімум, вентилятор на максимум

Якщо на вашому автомобілі варто клімат-контроль, в цій раді немає великої користі. В цьому випадку, досить виставити на дисплеї ту, температуру, яку ви хочете отримати. Електроніка сама відрегулює режими роботи систем кондиціонування і вентиляції так, щоб домогтися її максимально швидко.

А от якщо на автомобілі стоїть звичайний кондиціонер з ручним управлінням, саме час поекспериментувати з налаштуваннями. Поставити регулятор системи на найнижчу температуру, вентилятор — на саму високу потужність. Потік повітря краще всього направити вгору і в салон. Коли температура в салоні досягне комфортного значення (20-22 градуси), зменшити інтенсивність потоку повітря. Застудитися від кондиціонера в жарку погоду – простіше простого!

3. Ніякої рециркуляції

Якщо на задньому сидінні перебувають пасажири, вимкніть режим рециркуляції повітря. Він забирає повітря з передньої частини салону в систему і, якщо навіть попереду добре і прохолодно, повітря ззаду може застоюватися – залишатися теплим.

4. Вимкніть систему «Старт/Стоп»

Далеко не все знают, о чем идет речь. В последнее время все больше иномарок комплектуются системой «Старт/Стоп», которая, во имя экономии топлива, вырубает двигатель во время остановки автомобиля (например, на светофоре или в «мертвой» пробке). С точки зрения топливной экономичности, это здорово. А вот кондиционеру такие манипуляции не понравятся. Его компрессор работает от двигателя и выключается вместе с ним. И если в относительно теплую погоду частые отключения системы могут быть незаметны, в жаркую нагретый воздух вернется в салон. Причем, быстро в условиях перманентной пробки.

5. Держите фильтр в чистоте

Если у вас свободная минутка, не поленитесь проверить состояние салонного воздушного фильтра. Да, в некоторых иномарках, чтобы достать его, необходимо разобрать полсалона. В этом случае, мы можем посоветовать не забывать о том техническом обслуживании, в котором прописана его замена. Если механик говорит, что менять фильтр не обязательно, так как «в наших краях» он почти никогда не засоряется, не верьте ему – он пытается отмазаться от работы, которую делать не хочет. Настаивайте на том, что фильтр должен быть заменен – согласно регламенту.

Пам'ятайте: забитий брудом фільтр не забезпечує оптимальний потік повітря в системі. Якщо зрозумієте, що він вимагає заміни, замініть, не чекаючи регламентного обслуговування.

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner